Oscar (L)



Hejhej :)
Idah har jag vaknat upp med Mickaela och Sara :D
Vi lyssnade på en inspelningar som vi råkade göra igår på en halv timma.Jag glömde helt att jag spela in så nu finns massa skit snack på våra telefoner:/ obss .
Sen vart det breakfast ,och det var inte gott :/ .
Och sen drog dom hem ganska tidigt :(:(,och då gjorde jag årdning lite gran på rumet .
Dagen har gått och jag har bara gott runt och inte gjort någe specielt ,känner att jag börjar få ont i halsen :/.
Men imorn då är det nyårs-afton dådå ska vi ha så jävla roligt tillsamans girlss !!
och sen ska jag träffa oscar på 12 slaget <33.
Men nu ska jag dra ner dricka lite cola ta lite chips och tagga nyår :)<3
puss på det /<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0