Lördag


Discoo !!!!
D
isco i fredags med mina girls.

Hejhej jag har inte vart så taggad på att gjort några inlägg eftersom ingen kollar ingen kommenterar och då känns det ganska surt att göra några inlägg..

Nu har Pappa sovit i källaren i ungefär 4-5 dar och Mamma har börjat kollat på lägenheter :(:(
Det börjar kännas nu det börjar göra ont, tårarna börjar komma på riktigt :*(.
Det gör ont att se Mamma och Pappa må dårligt.
Och jag vill fortfarande inte..
Allt kommer blir annulunda allt kommer bli skit ,det finns inget som är bra med det !:(
Försöker tänka posetivt men det är inte så lätt som jag trodde för det blir bara värre och värre.
Har fan gått upp 2 kilo sen jag fick reda på det !,kommer vell snart till skolan som en stor ballong:O.

Simba :*(
Det jag mår dårligast över är att vi kanske inte kan ta med Simba :(,jag fick han när jag var 4 och har haft han i 14 år och det känns förjävligt om vi ska ge bort honom eller att avliva honom .

HANNA.
Var med hanna idag :)
Hon är lika glad som alltid,sjunger dansar spelar gitar.


Hoppas att alla har det bra och ha en fortsatt trevlig Lördag .

Jag är älskar er !<3

Kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer
Ni vet villka ni är.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Finns" :///<333333

2009-11-07 @ 23:42:50
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

I love you min bästa vän<3

2009-11-08 @ 12:01:00
URL: http://hhhz.blogg.se/
Postat av: sandra

TACK HANNA <3

2009-11-08 @ 19:40:45
Postat av: moa

Finns det vet du gumman.

Älskar dig!

2009-11-08 @ 21:32:19
URL: http://meee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0