Skola-Michaela-plugg



Tjee :)

Idag vaknade jag av att simba började raffsa på min dörr :S ,och jag trodde det typ var natt så jag sa åt honom och sova och då sov vi typ en minut och så ringer min klocka och jag trodde det var natt så jag trodde att jag kunnde sova flera timmar till men så var det ju inte för att det var dag :Oså det var ju bara att gå upp fast man inte ville igenkligen :P,sånt är livet ;).
Sen var det skola och lite så och hade läxförhör på typ olika ämnen och det gick ju lite sådärr.
Efter skolan följde Michaela gumman med mig hem och vi åt macka och cola ,sen gick vi upp och satt vid datorn och hon chattade ju med massa olika människor som vanligt och sen kollade vi på riversaid och hon vart ju helt inne i det ,så nu sitter hon hemma och nördar det och jag ska snart plugga på min matte för att har matte prov imorn ,så baybay alla <3
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0