lÖRDAG



hejhej
Idag kommer Moa och Jossan hit vi ska mysa och lite så .

Någon har frågat varför jag lägger ut inlägg varje gång för varje bild..
Och då ska jag självklart förklara !
Det är så här att jag är ny vid bloggandet och vet inte riktigt till 100 % hur det fungerar och sen är jag lite efter också så lär mig kanske inte lika fort som du som kommentera.
Jag kommer säkert på hur man gör så småning om,hoppas du förstår varför nu :).

Tillbaka till vad jag har gjort idag,¨vaknade av att mamma väkte mig och sa att skolkatalogen hade kommit och jag vart förstås väldigt glad !.
duschen sen tv och sen städade jag mitt rum och värkligen noga den här gången ,så jag har pricis blivit klar och det vart jätte fint och mysigt nu ska jag sminka mig och göra iårdning mig till kvällen .
Kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0