sandra H och Hanna S

sötisar på bild ,vad annars ?



hejhej :D

                                
  Idag vaknade jag klockan 8 eftersom jag Hanna och hennas bror och Emmy skulle ta tåget in till örebro. 
Direkt när vi hade kommit in till örebro så gick vi till kina muren för att äta kina mat med Hanna och Oscars mamma och hennes jobba-kompis och hennes två barn och hennes kompis och hennes två barn,så det vart ett långbord kan jag ju bara säga.
Efter vi hade ätit gott så gick jag och Hanna lite på stan köpte ..:Mjukis dress för 400 kr på Bikbok och där var det en konstig farbror som stod och pratade med kassörskan om att han sjung pricis som michael jackson ... han var för rolig ;).
Sen vart det ett par nya svarta legins för 99 kr.
Och en ny bh som jag värkligen behövde typ 129 kr eller vad det var.
Efter shopping rundan så gick till Karins jobb och fick typ coce crem och lite frukt.   
Sen när vi kom hem till hanna så kollade vi på tv och mös och sen beställde hennes mamma hem pizza och då satt vi och åt och pratade om allt möjligt ,sen cyklade jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik .
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0