Hemma från kläppen ! :D

Moa,Michela,Sara,Rille,Amanda, Pontus,Mattias,Oscar,Janne,Anders & jag har vart i kläppen i några dagar om ingen hart märkt det ;).
Måndags
Åkte från moa till skolan med all packning ,packade in allt i bilen och sen så körde vi iväg mot KLÄPPEN !.
När vi kom fram så vart klockan någe vid 1 halv 2.Då drog några av gänget ut och åkte i backarna ,medans några av oss stanada hemma i stugan och tog det lungt ,Jag fick åka lite snowbord utanför stugan ,det var skit läskigt jag håll på och ramla ner i ett dike men jag svängde och det gick ju bra ialla fall ,.vi spelade sen lite kort ,fast det var så fint väder så vi lyssnade på musik och solade istället ,sen "råkade" jag tappa vatten på sara och så vart det vatten krig i hela huset,men det varade inte så länge för vi ville sola !
Tisdags
Jag vaknade typ 07 :47::O ,för att jag var kissnödig :/ och jag kan ju seriöst inte somna om men jag låg och vilade lite ..Men i alla fall lite senare vart det fix och frukost , och sen ut och åka första gången på några månader .Först vaart det barnbake för att jag var så himla dårlig  hihi !",.men sen drog vi till sittlifften för att vi skulle komma till lite roligare bakar ,Gröna och Blå :D:D.Vid lunch drog jag och Moa hem och åt lite mat och sen vart det att sola lite till i det härliga vädret .
På kvällen vart det att gå till kampingens godis affär !,men ni ska veta villken jobbig backe alla vi fick gå upp för sen ,asså solen stekte och vi fick gå uppåt hela tiden :O , trodde jag skulle dö av värmeslag ., lite senare på kvällen vart det plugg men det sög så det blev inte så mycket av med det .. :/.
Onsdags
Ondagen vart bara att vakna upp vid typ 9 sen äta frukost och dra ut och åka på dom ny pistade backarna.Sen drog vi hem till lunch och åt pannkakor,sen vilade vi en stund sen drog vi ut igen men jag hade så ont i knät och magen så vi drog hem till stugan efter typ 2-3 åk.Vid 6-7 tiden så bastade jag moa michaela och sara ,svetten bara rann och det vart en dusch efter det & sen plugg.
Torsdag
Idah var det sista dagen vi skulle åka men så v´blev det inte riktigt .. för jag hade lämnat min utebyxor ute på tork men dom var inte riktigt torra eftersom det hade rengnat under natten :S:S:(.så det vart och packa ihop allt istället för vi skulle vara ute ur stugan vid 11 :) .
Jag Moa Michaela Sara & Anton åkte upp i sitt lifften utan skidor och satte oss i skidstugan och fikade.
När vi skulle åka hem var vi tvungna och åka ner med sittlifften och det typ spörengnade :O ,så lite blötta var vi när vi kom ner ,när vi skulle dra hemmåt var typ alla skit hungriga så att vi stannade på någon pizzeria och där beställde jag en lövbit ,inte det godaste jag ätit men det var bättre än ingenting .efter alla hade ätit kissat och köpt godis på macken brevid pizzerian så körde vi raka vägen hem till lilla kumla .
Och nu är jag tillbaka ..,
Nu tänkte jag vissa lite heta bilder från kläppen :)




Sara,Michela,&Pontus.

Amanda,&Jag.   Jag,&Moa.

ME!:D



jAG OCH MoA

aNTON .



Jag! största snowbord åkaren !haha :D.







The end !!=Janne stail :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0