Lördag-dag,Lördag-kväll & Söndag-dag,Söndag-kväll.

Hej !

Föddelsedags kalas för min bror som fyllde 20 år.
Christoffer.

Jag.

Mormor&Mamma.

Magnus&Henrik.

Farmor,Tobias&Henrik.

Pappa.

Christoffer öppnar paket.




Pappa&Viktor.

Mamma&bror.

Smörgåstårta.

Chrille&Tobbe.

Hoppas du hade en toppen dag Chrille.,!:D<3.

På kvällen vart det att vara med Emelie,Anton och min älskling♥


Emelie kom hem till min mamma vid 7-8 tiden och vi kollade på tv ,
någon halv timma -timma så kom Oscar och Anton och hämtade oss.
Då drog vi till min pappa direkt och kollade hur chrilles grillparty/fest
gick sen var vi typ på mitt rum och kollade på en dårlig film som typ
bara Oscar och Anton gillade ..,vi kollade inte ens på den i en halvtimma
för alla ville typ ut och gå, så så blev det och vi gick ner till kumlaby och
sen hem till vikor en sväng och sen hem tilll någon och där spelade Oscar
och Anton typ någe spel.
Och efter vi hade vart hos han skulle dom till statiol och då drog jag hem
till mamma:)

Sen somnade jag nästan direkt .



Söndag
Jag vaknade vid 8 och satte mig och kollade på filmen 13 snart 30.
Sen bad/dusch.
Sen kollade jag på Bombay dream&sen direkt efter kvalster.
Känns som jag bara har kollat film idag.., för jag gick till min pappa
ifrån mamma för att hämta cyklen för att kunna cykla till marcus där
Oscar var,och dom kollade också på film så det har helt enkelt vart
filmdag idag.
Vid 9 åkte jag och Oscar hem ,
Oscar du är underbar & jag är så glad att jag har dig !,
jag är bara så glad när jag är i din närhet.
Jag älskar dig Oscar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0