Hahha ..

Hejhej :D
Igår var jag änkligen med mina tjejor , allihopa !.
Först så Åt vi pommes talrik av Sara sen drog vi till kumlaby , och gick upp på taket och satte oss , det var läskigt , men riktigt skönt !
sen gick vi ner och pallade äpplen och satte oss och loda på marken med äpplena i handen :),
sen drog vi allihopa till Michaela och sen sov där .
När vi vaknade var det sol ute !!:D
och då drog vi till skogs och badade , inga där  det var så skönt ! ; då doppade vi huvudena och sedan simmade vi över till andra sidan och dök lite sen , simmande vi tillbaka och sen cyklade vi hem ,
När vi var i skogen så hoppade jag och mickis med cyklen så vi nästan höll på att ramla av , jävla stenar säger jag bara ..
Sen när vi åkte en bit till joo då ramlar Moa och Sara med cykeln i leran,
och jag har en spindel som hänger från mina bekini trosor :O , så jag får ta av mig bekini trosorna och sätta på mig vanliga trosor , haha jag höll på att dö , när vi kommit där ifrån jo då börjar julet låta och då är det punka :O , jaa men vad brea !!:)
ajja snart ska jag moa och michaela och sara till Maxi och köpa grill grejer . för vi ska nämligen grilla på min altan :).
Puss och hejj!

Älskar min Oscar sjuk mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0