Hemma nu ...

Tjaatja.
Fan DET KÄNNDES SOM DET VART EN LÅNGPROMENAD :o
Jag är så himla rädd  & och skakis än ..,
Har vart i kumla med tjejerna och cyklat ikväll och sen kom jag på när vi hade cyklat till kumla kyrkan , då  kunnde jag ändå hämta mina inlines hos mamma för att jag ska åka med Moa och Michaela imorn på dagen .
Men michaela skulle vara hemma prick 12 :O SÅ jag fick gå till mamma själv i mörkret och hämta dom ; och sen gå hem själv , det känndes som en evighet :/,
Och innan jag ens kommit iväg från mamma , kommer det en gubbe som börjar prata med mig , han bah : HEJ !, jag bha : HHUUU ; han bah: ojj skrämde jag dig , jag bah ; jaa ;:O, han bah oj men det är lungt (typ som att det inte var någon fara .. )
jag bah : OKEJ , han bah: känner du dig lung nu då , jag bah: mm, så sa han bara men ha det bra hejdå :D.
Sen kommer jag till malmen dagiset och skolan , & då så hör jag hur några bråkar där frame den vägen jag skulle gå , så jag fick gå värsta omvägen .. och massa ,  och sen hör jag nog hur någon slår någon eller vad det var ,, och då skriker en tjej jävla fitta dra åt helvete  , & jag bah stanna upp och tänkte ska jag ringa polisen , men jag vågade inte eftersom jag inte sätt någonting ..
och jag var skakis hela jävla vägen hem efter allt ..
Först ringer jag Oscar .. nää då kan inte han prata för att han är på fest hos rille . nää då ringde jag viktor .. då är han med clara så jag störde väl eller någe , då sa jag sry för att jag alltid ringer när du är med henne ,,och sen var det hejdå med det liksom , sen rinde jag moa , jag var nog så rädd så jag höll på att börja gråta , när jag pratar  med Moa så hör jag hur något prasslar , jag bah sa till Moa : NU ÄR DET HÄR KÖRT ; JAG DÖRR !!
Och så gjorde jag inte det för det var nog bara en igelkotte  som tur var :D.
Sen så pratade jag och Moa mest bort tiden och sen till slut så var jag hemma ,. men jag skakar forfarande i armarna och innombords , bara för den där gubben skrämde livet ur mig :o.
Nu ska jag snart sova !.
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0