Inge kul .

Hej nu sitter jag här framför datorn igen. imorse skulle jag igenkligen ut och springa och röra på mig lite , men jag fick ångest när jag precis skulle öppna dörren och gå ut  , så jag gick tillbaka till datorn och satte mig där igen , men sen kännde jag att jag var tvungen att ut och ta luft så jag cyklade till pappa och där var Vicke och Elvis ,så jag pratade lite med dom och sen spelade jag rockband och nania med elvis .
Åt lite pannkokor också  men det vart bara en sen var jag proppmätt.
Oscar kommer hit snart , har inte direkt planerat nått vi ska göra så vi får väll se om vi stannar kvar i lägenheten eller om vi går ut och träffar några :).
FF HEMMA HOS MIG SÄGER JAG BARA !:d.hhehe skojaa.
nee nu ska jag ta lite pudder så man ser någe såner fräsch ut när oscar kommer.
Alla får ha det bra ! puss och hejss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0