Nu var det länge sen jag bloggade ..

Nu är det länge sen jag bloggade .
Jag har inte någon lust att blogga för 5 öre , har inte ens lust att sitta vid datorn ens igenkligen .
Idag har vi alla fall vart ute på utflykt med klassen i en skog där det var blöt fuktigt och smötsigt !, det var inte kul att gå mitt i en vattenpöl närman inte är berädd och inte kul att ramla när man står i ett träsk .. ,när väskan väger så mycket så man tappar balansen och knappt kommer upp på fötter igen, det är inte kul när man går fel 1kg och sen måste gå tillbaka i smaltärreng och stokar man halkar på , tillslut så kommer vi ut och där står jag och sara och säger .. MARK !!
När jag kom hem från skolan var jag ganska trött så jag sov lite middag , sen hade mamma gjort god mat .
efter det har vi typ bara kollat tv hela kvällen sen kom Hanna och Karin förbi en stund och snackade lite tjejsnacka och åt chips drak dricka/ vin och kollar tv .
Nu ska jag dissa bloggen !
Men jag tror att jag skriver lite imorn :), ska eventuellt Marieberg med mamma och Sara .
Hejdå & godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0