Tv:n på !

Hejhej.
Nu sitter jag i min kära soffa och kollar på tv ,idag vaknade jag klockan 09 :O ,
känndes inte bra :/
tills nu har jag hunnit med att ätit frukost,
kollat på top model, duschat & rakat benen , fönat håret , tagit på mig nya frächa kläder.
Och sen kommer Oscar hit en stund , efter att han har klippt sig och matat hundarna ,
Så han borde ju höra av sig snart .
Vid halv 5 -5 ska jag mamma och Sara åka och kolla på kattungar , vi kankse ska köpa en kattunge .


Jag saknar dig Hanna!
kom hem :O
jag behöver dig !
Hanna är speciell för mig  .
Jag och hanna har vart vänner sen ungefär 9 år tillbaka , hon har funnits där för mig jämt .
Men vi gled ifrån varandra för ungefär ett år sen , och nu har vi tagit upp kontakten igen ,
och det känns underbart !
Och när jag tycker allt är skit och mår som dårligast , så kan jag inte vissa det för hanna för hon gör att problemen blir till något posetivft  så man känner sig glad fast ändå så jävla misslyckad hahah ..
Ni kankse inte fattar men det saknar jag nu , så kom hem unge !:)
hejdå <3


Kommentarer
Postat av: hanna s

<3

2010-09-03 @ 22:26:03
Postat av: sandra

svar : älskar dig <3

2010-09-06 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0