I Torsdags.

Hejhej gott folk,torsdagen spenderades med oscar och några till idioter :D
Morgonen började med att jag "försov mig"
& vid klockan 13:00 kom Oscar hit.Han hade med sig alla programen av 1000 bröder,så det blev att kolla film äta chips godis och dricka COLA :f ,Ritade jätte fina tatueringar på Oscar ;)
& vid halv 7 gjorde vi mat,Jag har hittat min egna lilla kock som ska göra mat åt mig varje dag.
Efter maten gick jag och Oscar ända till Marcus:o,Viktor och Pontus kom också & då drog vi till dèlon dirr och dit kom Amanda also .
På délon spilde jag ut cola på Oscar så han vart glad på mig (A)

Sen vandring hem till Marcus och på vägen dit lekte Killarna avsig ;) haha störda.
Hemma hos Marcus vart det lite olika och roliga program ..vid typ 10 redan gick jag Oscar och Viktor hem .
När vi kom hem vart det lite mer 1000 bröder med Oscar ssom jag somnade till *:P.
LÄÄGGDAGS vid 03:00 tiden :).

Bilder från Kvällen..

:D:D
















Många oseriösa bilder..<3






dÅRLIG kvalite på bilderna jag vet menmen.
Puss på igår <3

Kommentarer
Postat av: therese

vart har du köpt din munkjacka ....tacksam för svar :D

2010-02-19 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0