Söndag

Du är underbar och jag saknar dig så himla mycket.
När jag ser dig lee vill jag bara ta med dig hem och säga att du är min.
Du är det ända jag vill leva för.
Fyfan att det kunnat blivit såhär ../
Det spelar ingen roll hur mycket jag träffar dig ,jag saknar dig alltid när du inte är hos mig,och sakanr dig bara änu mer när jag vet att du inte vill ha mig och att jag inte kan få dig ..
Har nog aldrig haft såna här starka känslor för någon förut.Fyfan att jag aldrig kan släppa dig :(
Jag är så jävla nära botten .. och det är fan en hemsk känsla,känner att det inte finns någe att leva för längre .
fan jag vill inte känna så här ,jag vill bara att den här tiden ska gå över och att allt ska bli bra .

Hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0