Test.

2010-test.


DAGENS.

Låt -
down on the coner,creedence clearwater.
Kläder - Rosa mjukis byxor,Svart linne en svart tröja över och en grå sjal eller hur det svavas ;).
Underkläder -Rosa trosor ,svart bh.
Mat -vet inte .
Köp - Inget.
Göra sen - Vara med Michaela gumman och sen kanske träffa några ,får vell seee ;),

Godis -chips
Pinsammaste - När jag gick in i en provhyt när någon böt om :&..

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
Det är vell inte hemskt men ..
Tycker du om godis - ja
Hur många gånger i veckan äter du godis -typ 2-3 (A)
Äter du oftast nyttig mat - jag äter vanlig mat :S
Tycker du att du själv är söt/snygg varje dag? -Näää det tycker jag inte ,men bland såå :D
Du ger mycket komplimanger till andra -njaa ,gjorde mer förr .
Är du nöjd med ditt förnamn - Det duger vell :)
Du tycker att du själv är smart - nää shitt ,så himmla dum !!
Vad är det sämsta hos dig -
Typ att det jag lär mig glömmer jag på en helg .
Vad är det bästa hos dig -jag vet inte .. asså det är svårt att säga någe bra om sig sjäv :O ,får någon annan svara på .. :D,nää nu kom jag på ,jag är rätt öppen av mig .

Har du bra självförtroende - nää så röttet självförtroende.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -räknar inte
Du tycker om att vara med tjejer - Bäst fast i blan... pinna och päst .
Känner du dina grannar - nja jag prata med dom i allafall ..
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Rosa och svart
Äger du några Björn Borg kalsonger -nej
Hur många? -
Är du en Björn Borg-fjortis ? nej
Gillar du skolan -klart man gör !
Brukar du  skolka -asså det är när jag baara vill gråta när jag är så trött .
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått i? går inte på någe nu ,tränar själv .dom sportena jag har gått på ..är typ det mästa.
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag- när det finns en spegel i närheten :D
Tycker du om djur -jaa det gör jag.



BRUKAR DU...

Sova -
jaa
Ta mediciner du inte borde ta -nej
Röka - har vell testat
Snusa - har vell testat
Skada dig - nej
Klä dig i svart - ja
Lita på folk -jahaha
Drömma mardrömmar - iblan
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - jaa
Vilja dö - jaa

HAR DU...

För många vänner -nejj,,men jäkligt glad över dom jag har !

förföljelsemani - vad är det ?
Någon annan psykisk sjukdom? - kanske det inte vet jag
Skadat någon? jaa .
Några piercnings - öron och navel
Några tatueringar - nej
Egen dator -aa
Gjort bort dig rejält? - jaa

ÄR DU...

Snäll -
Hoppas jaaag
Snygg - inte ful :O
Söt - slick på fingret,nä jag är inte söt :D
Kort -rätt lång :D
Klantig - mmm ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0