Åska !:O

Tjaa ;D
När jag kom till Michaela så plockade vi jordgubbar och sen skulle vi dra ner till
skogsbrottet, det första som händer när vi kommit ner dit ,så börjar det åska såklart .
Så fick hoppa i & bada & äta jordgubbar lite snabbt och sen cykla hem igen.
Nu ska vi nog bara ta det lungt , och mysa lite .får se vad vi hittar på ;).  



Här får ni se några bilder från en liten del av min föddelsedags firande med mina allra BÄSTA VÄNNER !:D.
Orkar inte lägga ut några mer bilder .
men först så åt vi lite god mat på cesar som kostade 93 kr:).
sen träffade vi emelie och jaquline en stund sen gick vi hem till min mammas lägenhet.
Och där vissade jag hur min bh och trosorna satt som jag fick av Michaeal Sara &Moa.
Sen mös vi med lite cola och satt och prata tjejsnack.
Och måste bara säga det att cesar arbetarna var riktigt gulliga :D.
Nu ska jag vara med mina vänner hejdå !<3


sötaaa !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0