Gullungar !=)

Hejhej :D
Idag har Mormor och Morfar och Björn &Ove kommit hit till lilla kumla för att fira mig i förskott på 15 års dagen.
Och självklart min kära bror Christoffer också.
Fick lite packet idag:), av min mormor och morfar & Björn och Ove fick jag en dator :).
Av min mamma fick jag högtalare en puffkudde till datorn så man kan ha den i knät så att det inte blir så varmt, och en datamus.
Av min bror fick jag ett databord.
När alla gäster kom hit så åt vi kykling och kött , majskolvar satciki,campinjoner ,tomater & färsk potatis.
Sen gjorde jag tårta och det vart gott men tårtan såg ut som jag vet inte vad ;). haha !
Fikade lite sen drog alla och kollade på chrilles nya lägenhet .
Och då gjorde jag iordnig mig till att äta med tjejorna :)
av mina prinssor så fick jag bh & trosor , två par örhängen ,ett armband och kondomer!:D.
Sen drog dom hem och nu sitter jag och inviger min nya dator och det känns underbart =)
Nu ska jag dricka cola och ta det lite lungt , eftersom jag ska vara uppe till 04:23 för att jag fyller då !:Dpusshej !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0