HEMMA FRÅN STOCKHOLM !

hejhej bloggen och er läsare jag har.
Nu har jag kommit hem från styockholm, har vart borta sän Tisdags, men känns som jag vart borta i en evighet .
Men det är bara för att borta bra men HEMMA BÄST !.
Åkte tåg klockan 08:43 från kumlastation, när vi hittade våra platser då sitter det några på dom ,så vi var tvungna att säga till dom , så dom fick flytta på sig .
Som frukost vart det en gott vitbröd och i den var det smör ost och skagenröra   mumms :).
När vi var frame vid stockholm så gick vi till scandic hotel och checkade in och gick upp på våra rum och packade upp lite och gjorde oss iordning för att gå på stan och shoppa & gå till gammlastan och käka ute på en god resturang.
Det vart mycket bilder och mycket leenden , det ända jag köpte den dagen var en klänning & ett par solglasögon .
Det vart mycket att gå och man fick väldigt ont i fötterna och innan vi kom till hotelet så tog vi oss en drink på en bar.
Sen på hotelet så var vi inne i Hanna och Kartins hotelrum och kollade fotboll på tv:n.
På onsdagen så gick vi ypp rätt tidigt och gick till en hamn med båtar , och vi ´skulle ta en båt för att komma över till en liten ö som man kunnde sola och bada på och äta lunch och bara ta det lungt på .
Vi tog båten tillbaka klockan halv 4 och det kännde som vi satt i den i en väldigt låpng tid , och när vi kom tillbaka gick vi hem till hotelen och sen gjorde oss iordning och sen vart det bara att gå till grönalund , så vi var på grönalund till klockan 11 , alltså tills det stängde och sen var det bara att gå den långa biten hem igen , och både jag mamma och hanna höll på att dö eftersom man tog ju xom bästa skona :O, hihi not !:D
När vi kom till scandic då gick vi bara och la oss och sov direkt , eftersom alla var hur trötta som helst .
Den här dagen har vi bara gått ner till stan och shoppat lite , sen bockade vi om tåget till 3 istället för 5 så vi åkte hem tidigare , och när man kom hem var man ju helt slut , det känndes som jag var döende :/, men nu bör klockan är 10 över 9 så känns det hyffsat bra men det är bara tv tv på schemat idag :).
Nu ska jag vissa lite bilder på dagarna som gått , för det är det rtoligaste !!

























































Nu var det slut på bilder :)
hejdå :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0