Lördag .

Igår när jag bloggade trodde jag det var lördag .. helt virig när det är sommarlov.


Saknar när man var liten,
allt var så perfect ,
man hade två föreldrar vid sin sida och en bror som bråkade med än .
Man hade inget ansvar det ända man var tvungen att göra vad att bli lämnad på dagis , och sen leka .
Behövde inte tänka på vad man hade för frisyr inte vad man hade för kläder .
Man blev så himla älskad och man gjorde också att andra blev älskade .,man var så liten och så ansvarslös.
Nu är allt så annurlunda .. nu är inget perfect ,
Har inte sina föreldrar på samma stället som man haft i nästan 15 år.
Hoppar från hus till lägenhet varanan vecka ,älskar sina föreldrar så himla mycket men alltid räcker inte det för att göra dom nujda.
Man gör alltid någon besviken ,Brosan har flyttat och känns som allt bara går i massa små bitar, känns inte som jag har någon familj kvar längre.
Och det har jag ju inte heller :/.så jävla surt är det här , allt kan ju gå och hänga sig ..
Kärleken går upp och ner hela tiden.
jag vill inte bli äldre ,
Saknar helt enkelt när man hade en hel familj och alltid var glad åt allt. och slapp all skit man får stå ut med nu .
Jag tror att många vet hur det känns, Och många reaggerar nog som mig att när man skriver att man saknar något så mycket så gråter man som en jude .
Känns som allt bara skiter sig.
hejdå.

Saknar dig bror !, kom hem någon gång så man får träffa dig :O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0