Marieberg & i kväll bio !:D

Hejhej :D
Måste bara berätta att jag har inte vart med någon sen i Tisdags .. känns sjuk jobbigt att inte ha mina bästa vänner hemma. 
Har alla fall försökt att roa mig själv ändå..som i Tisdags så satt jag nog bara vid datorn , i Onsdags så Rensade jag lite ogräs och sen körde Zumba två gånger , en på morgonen och en på eftermiddagen .
Idag körd jag Zumba i en kvar och jag gav upp typ direkt .. :/ , gick och käkade frukost i stället :) .
Sen frågade pappa och vicke mig om jag hade lust att följa med dom till Marieberg och då följde jag med dom dit, fick lite shoppat som sakt ..
Och ikväll blire Bio med pappa vicke och Älskling:)<3.


Det jag fick köpt var..
En herr tjock tröja som var mörkblå  skit snygg och skön , kostade bara 199 kr .
Sen så köpte jag en kill t-shirt som var vit för typ 60 kr .
Två tröjor på gina , en långärmad grå som kostade 199 kr , och en svart t-shirt som kostade 149.
köpte bh och trosor och smink på hm .388 kr .
Och sen ett par leggins på bikbok för 199 kr.

Nu ska jag fixa mig till bion , bayy :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0