Älskar ikea.

hejhej .
vad gär alla idag ?.
Idag ska allafall Sara, Moa, Micheal & Amanda komma och hit, vi ska fixa lite inför imorrn telexempel : lära hos att gå i högklackat hihi (A) får se hur det går ;).
Micaela,Moa och Sara sova över här och sen ska mamma paula skjusa oss till skolan imorgon .,sen ska vi gå till kyrkan och då blir det avslutning.
Fann jag kommer ju gråta eller någe :O , jag vill inte att käraste niorna ska sluta :(, det är ju sorligt :/.kommer ju tappa kontakten med alla känns det som..
Skippade skolan idag , för att en fitt person gör så jag aldrig kan få må bra ..,så mamma var hemma med mig och tröstade mig & för att göra dagen till en bra dagså drog vi till media markt och där köpte min mamma en platång till mig !!.sen vart det ikea och där köpte vi bytor att ha massa små saker i , massa galjar , överkast till sängen , sen köpte mamma massa grejer till köket och lite så .., sen åt vi mat på ikea , och pricis när vi sitter och äter så går branlarmet och då är vi tvungna att gå ut .och sen ställa sig på parkeringen ,och såklart ska det ju bara vara en övning :O,ajja sen var det bara att gå in igen och då käkade vi upp maten som vi hade . sen köpte vi en sminkhylla .
Efter det så åkte jag och mamma till maxi och köpte lite smått och gott .typ rakblad raklöder till benen ,sen en sak till men det kan jag inte säga.. och då avslöjar jag ju . 
Nu ska jag kolla lite på jaken på julia . tjjooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0