Gammla händelser som jag inte uppdaterat.!


Näst sista dagen i skolan innan sommmarlovet ..
dom sista dagarna i skolan var chill förutom att jag gjorde omprov den dagen .., pratade med folk man nästan aldrig pratat med förr .., varför är det så ? , att man liksom pratar dom sista dagarna,när man kommer tillbaka till skolan och inga av dom man pratat med är kvar :/. synd äre men man får försöka hålla kontakten i alla fall :).
JAG OCH HARRIS på bild :D


Sista dagen i skolan innan det var skolavslutning , var och bada med hela skolan . det var faktiskt helt okej , även fast det bara var jag och Erika som badade :) .
Ni ser ju oss snyggingar på bilden .
det var varmt i vattnet den dagen .
Jag och Erika åkte också ruchekana det var ju riktigt kul :D



Innan jag och sara hade åkt till john på gamenight.
Vi spelade någe sjutspel och någe boxningspel och sen ett vanligt sällskapsspel , riktigt trevlig kväll var det .
Och sen senare kom Liljan och Urban och hämtade oss :).




Jag Sara och mamma var på ikea för att bara vara där och kolla på lite små saker .
sen såklart så hittar jag en tavla som jag blir kär i . och måste bara ha den . så vi köper tavlan och sen går ut till bilden för att lägga in tavlan , så klart så är tavlan för stor så det går inte att få in tavlan i bilden .så vi ringde runt till massor , och då kunnde farfar komma och hämta tavlan åt oss , mendan jag mamma och sara stod och väntade på att han skulle komma så fjantade vi till det lite ..sara vissade allt att man ska köpa en macka för 10 kr .., jag har en film på det också .. när folk går förbi och hon bara står där.
Jag och mamma vi fick ju skratt anfall och folk undrade varför hon stod där . så jävla bombat HAhah .


jag och Michaela på bild ; båda är anti :smink.
Våra glassar på bilden nedanför .

Mummss!

Vi fyra babysen på skolavslutningen!
Skolavslutning shoohoo :D




Speedway !


Simbasnutt på bild<3


Sov hos sara härom dagen !:D


Liseberg bilder !:D

Faster och Anna :)


Anna och jag .


Efter att mamma hade åkt colorado , 90 % blött , hihi :).


Anna, Henke, Viktor,Emelie jag och andre.

spinrock , mamma tar kort när vi åker :D

Jag och viktor när vi precis har åkt radiostyrda bilarna .

Jag är när jag är som vackrast !! toppen  hihi nää den bjuder jag på.



jag och emelie posar ellerär det bara jag som gör det ?.

En riktigt toppen dag var det att vara på liseberg , var där med bara sköna och härliga människor !
Tack för dagen alla!                                                                                                                       

Nu är det måndag med lite halvdant väder , ska nog bara ta det lungt idag .
Ta en glass kolla lite på svt sen om jag orkar ska jag städa upp mitt rum , men just nu har jag inte lust för någonting.
Kankse ska träffa Oscar en stund ikväll om det blir som planerat .
Saknar dig♥
HEJSVEJSS :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0