inlince runt kumla!

Hej !,,
Dagen började med att jag vaknade hemma hos Moa i hällabrottet .
Och vi skulle åka inlince vid tolv och vaknade vid 11 och då skulle vi hinna med att hitta moas inlince & och sp gjorde vi inte det , då skulle till amanda för att låna hennes inlince & det gjorde vi inte heller...
Sen var jag tvungen att leta på mina och då kom jag på att jag inte hade någon nykel för att den hade mamma så fick åka till mammas jobb och hämta den sen vidare hem till lägenheten och direkt börja leta , det tog ungefär 5 - 10 min och då var gud med mig ! , sen drog jag och Moa iväg till Hanna ringqvist, och som tur va så hade Erika med sig ett par extra inlince som Moa kunnde låna .
Sen var det bara ut och åka i sommarvärmen ., det blev döhett till slut.. :/ , men jag överlevde som tur va !
Gud var med mig när jag var ute och åkte också för jag typ höll på att ramla i kumlacity bland allt folk (pinsamt)
Vi åkte nog i en timma högs och då hade allihopa ont någonstan untom Erika  för hon är typ värsta sthålkvinnan eller någe liknande .
Tog lite isvatten efter åkturen sen drog vi till mammas jobb och hämtade lite pengar eftersom vi skulle köpa bagget.
Sen vart det att ligga och steka nere vid kumlsjönsbacken med Moa och Hanna ringqvist ,sen kom ju Michaela och Moa och sen enu lite senare kom Pontus vallin och gjorde oss sällskap .
Efter kumlasjön åkte alla hem till min längenhet , och jag käkade och sen när jag var klar drog vi hem till michaela så hon fick någe i sig att äta , cyklade från sannahed och till kumla igen och sen dess så har vi bara cyklat runt lite i kumla och kollat om det har hänt någe ,, och då typ träffade vi Oscar Martin och Anton en stund utanför maxi ., sen typ efter det träffade vi danne som typ tog kort på mig och michaela 24 /7.
Sen träffade vi massa utanför pingskyrkan det är så många så jag inte ens orkar skriva alla namn.
Och nu ligger jag och Michaela i sängen och typ halvsover och tar lite klunkar av colan som ligger i mellan och oss.
Nu ska jag ta och Sova , eftersom en person som ligger bredvid mig ska upp tidigt imorn :O,
Imorgon blire att vara och sen sova över hos Oscar ., nu ska jag dra hejdå !:) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0