Kumlasjön !

hejhej :D
nu var det länge sen jag uppdaterade min blogg.
jag har ett liv så jag är inte så duktig på att hinna med och blogga så¨mcyket ..
idag harjag allafall solat nere vid kumlasjön med moa michaela pontus amanda och anton typ 2 tmmar .
Sen hem till mig med hela gänget och typ käka mackor sen lite proud mary dans med michaela på mitt dansgolv i mitt rum , och publik var ju då moa pontus och amanda .. dom tyckte inte det var så bra .. :/. men i allafall sen cykla från mig till michaela och där gjorde vi oss iordning eftersom det var så nära till speedway :en där ifrån.
kollade på när hon åt och var depp/arg !. sen kom sara och sen moa och då jävlar då vart det glass !:D.
efter glassen var dett dags för speedway och där träffade vi först fredrik och pontus och sen satte vi oss vid thörner och anton och mösssssssss lite där .
sen vart det en cykelförd in till kumla/satiol ..där köpte jag och sara bagget och cola som typ nästan alla fick smaka på .
sen färd mot kumlasjön igen och där satt vi och rökte på lite hiihi naee jag bara skoja :).., där satt vi och spelade musik och pontus typ åkte runt och cyklad på allas cyklar . nee men vi hade allmänt trevligt bara!!.
Sen cyklade jag hem ensamoch övergiven på min king cykel .
nu ska jag LOGGA in lite facebook och ta en hård macka och sen sova lite !!!

asså kann ni fatta det är fan sommarlov ?:O.
pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0