Tisdag todayy

Tjenis !
Igår vaknade jag först upp hos oscar,var kvar hos honom tills typ kl. 4,sen skjusade jag honom på cykeln till marcus och sen drog jag själv till Michaela och där var Mojss också , där snackade vi typ lite tjejsnack och sen åt vi mackor rissifrötti och fruksoppa .
Sen fick vi passa Michaelas bröder någon timma åt pirjo :).
Efter det vart det lite fix ,och efter det drog vi till Marcus och där var Oscar, och sen kom Viktor dit också.
Vid typ 9 skulle jag dra hem aa och då så klart rengnar det ju ute :S ,då var det bara och sätta sig på den blöta sadeln och cykla hem som en idiot ,när jag kom hem var jag så trött så jag gick och la mig typ på dir ..


Idag blir det nog Moa Michaela och Sara ,fast jag är inte helt säker på villka som kan vara idag ;).
Får se vart vindarna tatr sig idag .

Men nu ska jag äta lite frukost ,alla får ha det bra puss !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0