måndag



Nu vill jag ha sommar ! :(

För det första så ska jag snart ner i tvättstugan och ta ner tvätt och
hänga upp ny tvätt.
Sen blir det att plugga spanska som en tok.
När jag är klar med den ska jag försöka hinna städa upp lite på mitt
rum.


Skulle bara veta vad ni äns vart arga för ?
Ni föreldrar har nog inte ens sätt sms:en ,och om ni har det så
fattar jag inte varför ni tyckte jag var kaxig ..:S.
Det är inte jag som mår dårligt..jag klarar mig utan er om det är så,
jag har inget stort behov av er ..
Efter ditt tattiga sms så är jag bara så förbannad att du äns kan skriva
så till din egna brors dotter,så himla ynkligt,och sluta skicka massa
äckliga meddelande på facebook som inte ens stämmer.
och du kan inte komma och säga att allt är upp till mig ,för att jag
sa punktslut :S (inte ens taskigt) usch.

Men nu ska jag ha kul &gå vidare och tänka framåt.
Puss på allA SNYGGINGAR








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0