Jaha ..

Kvällen började med att jag Moa Sara och Michaela samlades hos Moa för att fira henne och äta lite pizza och det var super gott :D
vi hade jätte kul vid matbordet och så .Sedan fick Moa öppna sina två paket , och jag hoppas hon blev nöjd över hennes två linnen . Efter 2 timmar typ så kom Amanda och Linn till Moa och då startade för festen kan man säga ,typ massa snack och skratt, efter någon timma ungefär så drog vi vidare till Mickes bror Magnus och där var det lite tråkigt och jag tänke dra hem men efter ett litet tag så börja folk dyka upp och det vart lite dans :D jätte kul faktiskt . men nu är jag hemma och jag tänkte kolla alla big brother avsnitt som jag missat.. Alla får ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag försöka ha :D, puss !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0