Äntligen !!

Så funkar mitt internet hemma hos pappa igen , lång väntan men nu funkar det !! Awesome :D
Förlåt för att jag inte vart så aktive och uppdaterat så himla mycket men det är för att jag inte vill sitta på deras dator så jag har haft ett uppehåll i tag kan man säga .

Idag gjorde jag något mycket ovanligt , jag drog mig upp på en häst , och har inte suttit på en häst på jag vet inte hur länge , circa .. 8-9.
Jag skrita och ravade :)
Och nu kommer bilderna .. inte så snygg då  eftersom jag har rid kläder och inget smink och har en ass snygg mössa :), Sen tänkte jag lägga upp lite bilder på pappa när han rider också :)
Kolla och njut ;)












Det var jag dää
Nu kommer pappa :D





Pappa :)




Baronässa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0