Igår kväll

Igår kväll så åkte jag hem till Michaela och vi hade inget och göra så vi skulle dra ner till pizzan och sen så vart det ändrarde planer för markus sa att det var okej att jag och michaela kom till honom .. fast i gentligen skulle inte några tjejjer fått komma dit men vi var väl ett undan tag :), Grattis i förskott Markus :)
Kvällen spenderades med trevligt folk och aa det var en skön kväll.
Vi halv 2 typ så gick jag och Oscar hem till kumla , alltså till min mamma och sov där :)
Jag vaknade upp med min Älskling i morse, det bästa som finns är när någon lägger armen om än på morgonen♥
Men han ska  på hockey idag så han kunde inte vara kvar länge idag :(:(
Så jag ska ta och göra mig i ordning nu och sen vara med hanna en stund och ikväll ska jag vara hemma med mamma och kolla tv och bara ha en lugn kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0