Jag är så glad !

Idag vaknade jag upp hemma hos Michaela måstav en konstig andledning, vart en rejält hård kväll igår eftersom jag vaknade upp där ?:O haha nää jag bara skämtar hahah. på morgonen gjorde vi lite frukost som båda inte orkade äta upp. Ungefär vid halv ett snåret så kom Farfar och hämtade mig och sen har jag vart hos Farfar och Farmor tills nu . jag fick mat och fika och sen fick jag pengar parfym en grävmaskinströja som jag kan sova i och sen fick jag två rexlexer.
Ass nice !
Och igår så var jag ju då med Hanna på dagen och igår gav vi våra julklappar till varandra eftersom vi var sega i år..
Nu tänkte jag lägga över en massa bilder till min dator eftersom min dator har vart sönder nästan en vecka och idag startat upp igen :)
och det är också awesome :)
Ikväll blire att ta det lungt och kolla tv med mamma eller nått liknande ;)
PENGAR !!, idag när jag var hos farfar och farmos så fick jag 300 kr och det är ju alltid bra liksom ..:), ååh då blir man ju lite glad ;)
sen så frågade jag min farmor var hon hade köpt en parfym som jag gärna vill ha då sa hon det köpte farfar till mig en gång men jag behöver den inte så du kan få den av mig och då vart jag ju ännu gladare :)
Sedan fick jag en tröja och en refelex av farfar  som jag sa förut .. :)
Tack Farmor och Farfar!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0