Onyttiga veckan.

Efter den här onyttiga veckan så ska jag inte äta massa skräp på flera veckor , för fyfan vad jag har ätit godis och chips hela veckan och det känns inte bra . ÄvEN FAST JAG HAR TRÄNAT .
vaknade upp med älsklingen i morse och sen åt vi frukost och sen så kollade vi fuskbyggarna och sen solsidan och till solsidan åt vi bakelse :) och sen sjung vi till några av Daniel Adams-ray´s låtar :)
Sen skulle han hem och vara lite hemma och sen ikväll ska jag nog vara med michaela eller nått och sen sover oscar hos mig en natt till ;)mysigt !<3
Nu ska jag kolla en ny film jag laddat ner och äta chips och dricka cola och ikväll blir det party :)<3 elr ?:O
Skabb bild men aa jag bjuder på den ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0