TAGET AV MICKIS ,

jag har insett att min senaste kyss.. Var en underbar kyss av alla dom jag har fått idag.
jag saknar..Moa och sen saknar jag simba min katt.
jag pratar.. i telefon rätt ofta och får höga mobil räkningar ..
jag skrattar.. När jag är trött.
jag tycker om.. att träffa nya folk.
jag avskyr när folk.. Tror att dom är sså mycket bättre än andra.
mina närmaste vänner är.. det bästa som finns .
min första vän hette..Fredrik, kevin , jonathan ,Martina ,erika
min första kärlek hette.. Kasper.
kärlek är.. från himmel och helvete.
min favoritfilm är.. the proposal. 
när jag borstar tänderna.. kollar jag alltid i spegeln sammtidigt :).
när jag lagar mat..Förstör jag alltid maten så den blir bränd.
jag är rädd för.. att min mamma hatar mig , och jag är rädd för att bli sårad gång på gång .
jag önskar.. att jag hade bilkörkort så jag kunde raca och sladda på vägarna :D.
den värsta känslan är.. att man inte kan göra någonting åt vissa saker som redan har hänt eller håller på att hända.
den bästa känslan är.. när man inte kan beskriva sina känslor för någon man tycker väldigt mycket om.
jag vill.. utomlands NUUU !!!
jag är..en person som har väldigt ont i magen just nu :(.
jag är sämst på.. allt ..
jag kommer alltid att vara.. jag , tror jag eheheh.
det finaste som finns.. är JAG
i sommar.. ska jag inte kunna stå på mina ben en ända dag ,
sist jag grät var.. kommer inte ihåg , det rann en tår förut när jag låg på ena sidan för länge.
jag kan..allt..
min mobiltelefon är.. ingen anning .är det äns en mobil `?
när jag vaknar på morgonen.. vill jag att du ligger bredvid
innan jag somnar.. tar jag bort mitt smink.
just nu håller jag på att.. göra denna lista?
jag har aldrig.. haft analsex
idag har jag..vart med oscar
på gymnasiet.. ska jag börja knarka 
jag vill verkligen.. haa den bästa sommaren ever !!!

Kommentarer
Postat av: moa

saknar dig med hjärtat :(

2011-02-20 @ 03:13:23
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0