Torsdag

Hejhej !, jag kom hem från skolan för ett litet tag sen , Har röjt upp på mitt rum lite gran och sen så har jag gjort mig lite dryck.
Ikväll ska jag vara med Oscar och sova där och det hoppas jag kommer bli jätte mysigt :)

Min katt har nått slags problem .. varje gång jag bär henne så ska hon antingen rivas eller bitas och nu rev hon mig på handen så det vart värsta uppsvullnaden ! skit ont och om jag får ett ärr där ska jag fan göra ett ärr av hela katten..
Jag älskar katter och djur men lissi är ett monster !!

Nu är det allafall bestämt att 9:an ska få åka till stockholm och det är ju bra , först ska vi välja ut ett museeum vi ska gå på från 11:00 till ett tiden och då ska vi hinna äta på den tiden också och sen från 15:00 så ska vi få gå runt och shoppa som ett telexempel :)
sen klockan 18:00 går bussen hem .
hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0