Söndag

Hejj !
Gårdagen var trevlig och lite långtråkig kankse men umgicks med trevliga människor :)
Jag och Michaela mötte Rebecka och Mari vid maxi och där köpte vi lite godsaker och sen gick vi hem till mig och snacka massa skit och sen så spelade vi nått spel och jag och mickis var fan klockRENA!
Ett kort med massa ord och ett av orden var Leverpastej och man ska förklara själva ordet för den man är i lag med.
Sandra tänker ..hmm oscar äter det på morgonen.
Sandra säger.. till  Michaela .. något som oscar äter på morgonen!!
Michaela säger : CHIPPPSSS !!
asså jag höll på att dö av skratt :):)
Sen sov Michaelas hos mig :D.
Sen vid halv 12 så var vi på city gym och gymmade och sen så gick vi hem till min mamma igen och sen så åkte michaela hem och jag hoppade in i duschen och nu är jag hungrig men finns det någon mat ? NEJJJJ
Hitta ingen bild på dig Rebecka..

Kommentarer
Postat av: mari

haha ja det är klart! :)

2011-02-20 @ 18:04:00
URL: http://marilapintaival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0