Blåst jag är !

Hahah min övertext jag skrev i mitt senast inlägg herrgud , hur blåst får man vara ?!?
ää aa som ni såg skrev jag mrs ... och Oscar säger nu till mig att det står för kvinna och inte man ..haha jaa men jag menade förstås MAN !!
Som vanligt helt efterbliven , Tack oscar för att du sa det (A)♥

Vaknade upp med Oscar imorse !, Hade mysig igår med dig :), Skratt och tårar ♥
Oscar åkte hem vid halv 2 tror jag och då passade jag på att röja upp lite på rummet och sen så fixade mamma med god mat som vi sen åt och sen vi halv 6 kom Sara till mig och vi var inne på facebook och lite så , sen ringde moa och frågade om hon och michaela skulle kunna komma en stund och det gick ju bra så vi hade lite "tjejkväll";)
Och efter dom åkte hem till sig så tog jag mig ett varm bad .
Nu ska jag ta det lugnt och snart är det läggdags eftersom det är skola imorgon igen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0