Försöker lära mig mer om hur man gör om saker på bloggen..

Hahha jag kan ju bara säga att det gick ju inte så bra ;), asså herregud jag följde in i det minsta detalj men nej !
det funkade inte i allafall :)
Går dagen var väll sisådär , Jag var först på hockey match på dagen med Michaela  från 3 till halv 5 ungefär.
sen så träffade jag och Michaela Emelie och Andreas på Aramis . Sen så var vi typ hela kvällen hos Andreas och chillade :), sen kom Oscar ditt efter att han hade  vart på någon bilträff ..
Sen så gick vi hem till mig och sov.
Och idag har vi legat och myst hela dagen och sen så Beställde vi pizza och sen så har vi myst lite mer .Och sen kollade vi på solsidan nu på kvällen sen så vart han hämtad efter det :)
Nu är klockan halv 11 och det är dags att gå och lägga sig igenkigen men jag måste duscha och så är det bara :(, men jag vet inte kanske hinner med det imorgon ?:O
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0