Hatar att hosta !

Har precis tagit astmaspray av mamma så nu skakar jag som om jag skulle vara på väg att frysa ihjäl.
Idag vaknade jag hos Moa sen så gick jag hem efter frukosten för att jag skulle på börja mitt so arbete men det gick ju bra ?!?  NEJJ
Sen så var jag så himmla sugen på nått gott att äta och då hittade jag pepparkakor i skaferit men det var bara fyra kvar så det gjorde mig inte tillfredsställ så att jag var tvungen att baka och även fast Michaela hjälpte mig med reseptet så gick det åt helvete .., chockladen smälte men sen vart den hård efter itag men då tänkte jag det kankse inte är försent än , det kan ju finnas en chans att dom fortfarande kan bli godaa !!
Men nej ...  Mamma tyckte allafall om dom .Hahah .
Hela dagen har jag suttit vid datorn och tv och myst för mig själv :D
Jag är sugen på majskolv :( , ska nog göra mig det imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0