Kalass!

Idag vaknade jag vid 10 snåret och sen så gjorde mamma kokt ägg åt mig sen så har jag fixat mig lite eftersom min faster och hennes man fyller år :), Magnus 45 och ulrika 41 :), så har gjort mig lite fin och så , Oscar kom förbi en sväng och myste med mig lite vi har inte setts så mycket nu när jag har vart sjuk .. så jag har saknat och saknar honom så kankse ska till honom ikväll eller så kommer han hem till min pappa sen .
och jag vill bara säga det för ni som inte vet så har jag och Oscar nytt datum tillsammans  26/1-2011 ♥
Nu blire wallander och väntan på att jag och mamma ska åka till kussinerna  och fira ulrika och magnus .
Och sen vill jag också säga att jag är vän med min alra bästa vänner igen !, jag älskar er ! och jag älskar dig sara som stot vid min sida när jag vart ensam<3
Alla får ha en härlig dag/kväll , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0