Kväller

Jaha då var det kväll ännu en gång , Dagen har jag spenderat hemma typ .. Sen kom pappa till mamma och då snackade vi massa och då kom det många tårar, sen i allafall så åkte jag och tränade med Sara  John Jens och Micke.
Det var faktiskt riktigt skönt att träna , tränar beach kropp till Spanien om det nu blir som planerat :)
Jag Oscar & Mamma får jobba på det ;)
Nää men nu ska jag ta och göra lite SO fast jag inte ens har lust med det :/
Imorgon efter skolan så åker jag och mamma till ikea en sväng ska köpa lampa och kanske en spegel om vi hittar någon , och sen ska kanske Oscar med men jag vet inte än.
Godnatt alla !:D
Nu ska jag sova gott i min sköna säng !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0