Lördag ,19:36

Hejhej !!
Jag har inte vart så duktig på att uppdatera bloggen den här veckan , jag har vart riktigt sjuk och inte orkat nått .
Men nu börjar jag bli hyffsat bra igen hoppas jag.
Idag har jag vart på ikea med mamma och därifrån kommer man ju inte utan saker kan jag ju bara konstatera :)
Jag fick ett par nya gardiner ett litet bord som jag kan ha noftljus och andra saker på , två spotlights som ska sitta över min spegel :), sen två nya kuddar med kuddfodral och sen inge mer tror jag :)
Ikväll ska jag sitta på mitt rum ensam och kolla wallander i min ensamhet , jag har dukat upp ananas och cola på mitt nya bord och fin ljusen är tända :)
Det som saknas är mjukisbyxor och mina tofflor, och filmen som sätts igång .
Just det jag har också vart med min vän HANNA STRÖMBERG IDAG !!, det var grymt länge sen , eller det var det kanske inte men det känns som det :), vi kollade en hyfsat bra film och sen drack vi te och åt frukt :), jätte mysigt.
Alla får ha en kul kväll.Puss och kram skum banan :)♥
Wallander♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0