Onsdag kl är 22:19

Sitter här i min egna lilla värd och har precis duschat innan jag ska gå och lägga mig och sova och så ..
Jag har Tagit mina tabletter : silicia , sen har jag smörjt in mig på hela kroppen och sen i ansiktet :)
Nu sitter jag bara och degar framför datorn ,, och ska snart logga in på facebook när jag är klar med bloggandet .
JUST DET !! , nu har mamma bokat flygbiljetter till Spanien i maj , ska bli så skönt och komma bort, och sen ska ju Oscar med också så det blir säkert ass mysigt <3
Idag kom jag hem ungefär vid 3-4 och sen skulle jag egentligen till Oscar idag men det vart aldrig så för att mamma kunde inte skjutsa mig så får se om det går bättre imorgon .. :), om jag har skjuts ;)
Istället för att jag åkte till Oscar har jag käkat Nudlar och sen har jag sovit och sen tränat lite på gymmet med nördarna !:D
Och nu ska jag snart ta och lägga mig ner och försöka sova . och imorgon kommer några i min klass ha hemkunskap för första gången i nian ,, jag hoppas vi får göra nått gott:D:D gammigammii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0