Still sick

Har var sjuk sen i söndags ..och vart hemma sen i måndags och kommer vara hemma idag igen .., Jag kan inte sova på  nätterna , jag hostar jag har ont i kroppen .. JAG ÄRDÖD !
har inte bloggat heller för jag har inte haft krafter ..men nu känner jag att jag hade lite ork till det :)
När man legat för länge i sin säng får man ont i kroppen och då orkar man inte gå upp för att man inte har några krafter ..
Jag har tagit rekord med nysningar .. 6 STYCKEN på racken ..
Igår gjorde jag kladdkaka och sen när den hade vart inne i 20 min och jag skulle ta ut den då var det bränd på ovansidan och den var inte kladdig det var med som en socker kaka .. så det var ju inte så kul men det är ju min vanliga tur här i livet ..
men det gick och äta som tur var men det vart ju inte lika gott som en vanlig kladdkaka .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0