Vad vill du bli när du blir stor ?!

Jag funderar fram och tillbaka , Det allra första jag ville bli och jobba som var frisör men jag känner det är inte jag på nått sätt. Jag vill åka runt prata med människor jag vill röra på mig och jag vet inte vad det yrket är :O
Jag vet inte vilken skola jag vill gå ?,jag vet inte om jag ska gå i kumla eller örebro ?
Jag ska välja snart :O, jag vill veta vad jag vill .. men vafan det här är inte lätt :(, jag har ju tänkt på typ hotel och resturang för att man kankse vill resa utomlands och få jobb på nått hotel ?, eller så har jag tänkt på sjukskötersta för att man kan hjälpa folk ,skolsköterska kankse .. nej jag vill ju bli nått ,men vem vill inte det .. men allt det handlar om är dom där jäckla betygen , hatart !
Kanske skulle ta och skriva en bok ..eheheee

Om ni känner mig och läser det här kan ni ju alltid ge lite förslag som jag inte tog upp nu :)
så skulle ni vara gulliga ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

KUMLAAAAA!!!

2011-01-17 @ 22:28:47
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/
Postat av: Ida Johnsonnn

Du säger att du vill resa osv, wadköping, i örebro, sam/tema är ju ett samhällsprogram där man reser till olika ställen som ishotellet och massa länder och studerar massa där man är osv! kanske passar bra, eftersom du kan läsa vidare sen på universitet till de du nu vill bli! :) puss!

2011-01-18 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0