Vart med sweetie idag !

Vaknade halv 7 .. blir skjutsad av mamma till skolan åt frukost med Felicia sen så var det bara att börja plugga spanska på iup tiden vi hade.
Sen har dagen gått och på slutet hade vi hemkunskap och vi gjorde bullar men jag och Sara är alltid lika smarta så vi har på för låg värme så dom alldrig blir varma istället tar det 10-15 min för oss att bli klara med dom. Sen så skulle jag åka bussen till hällabrottet som gick klockan tio i så det var bara att skynda sig upp dit . Sen när jag kommer fram så säger Oscar att han inte hemma NÄHHÄÄ ?!?:o, då fick jag stå och vänta på honom i en tio minuter , och då var jag jätte kissenödig och det var kallt ute :(, menmen han kom ju tillslut :)
Vi har typ kollat tv lagat mat hehe eller han lagade maten ;) sen har vi kollat på en svensk drama film och sen har till sist pluggat :) , Sen var klockan redan halv 8 så jag var ju tvungen att åka hem .. :(, Saknar dig redan <3.
Nu sitter jag redo i min säng för en omgång sova , tagit bort smink sen har jag tagit mina tabletter och nu ska jag ta acnelösning ,Efter jag har gjort det så ska jag plugga lite mer spanska .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0