Går kvällen ...

hEHHEH JA går dagen var ju oplanerad !!
Skulle till rille men min brudar och sen är vi på väg till hallsberg .. eheh ahha okej?, När vi kommer till hallsberg vet i inte vart vi är utan michaela går  med oss flera km bort och sen visar det sig att han killen bodde där vi stod först av allt , asså fyfan gick runt i 45 min och visste inte var vi var , lyckat eller vad ?
Men vi  kom i allfall fram till slut och när vi kommer fram så var det ju inte lika roligt som man trodde att det kunnde bli men det vart att sitta och prata med massa folk och bara ha lite trevligt helt enkelt :D
pOOSS PÅ Michaela!!<3
halv 1 tog jag Moa och Edvin  bussen hem till kumla sen drog jag och moa till henke itag sen så fick jag moa skjuts hem av moas mamma hem :D
När jag kom hem var det läggdags direkt det var min kväll det :D
Nu ska jag gå ut med simba på balkongen för han vill nog ha lite frisk luft , hejdå , bloggar kankse ikväll .
Vilse i Halsberg , hur bra får man vara ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0