heejhejhej

Fotade lite förra veckan , resultatet vart väl lite sådär men det får hetta duga ;)






















Lite oseriös bild men det kan ju också vara roligt att se ;)





sen var det många mer bilder men jag orkar inte lägga ut mer ..

Min dag idag har vart ganska så okej , börjde klockan 20 över åtta som vanligt och när
jag kom till skolan så åt jag frukost där , sen var det bara att sätta igång att arbeta , men som sakt har vart en ganska sp okej dag , efter skolan gick jag hem och satta mig framför datorn och kollade big b ..
sen tog jag mig ett zumba pass och sen in i duschen ..
skulle igenkligen åkt och gymmat idag också med det blev inget av med det .
Så nu ska jag ta och smörja in mitt ansikte så det inte är så tort och sen ska jag nog gå ner till köket och göra mig nått att äta :D
Alla får ha en trevlig fortsatt dag/kväll , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0