Måndag-kväll

hallåhallå bloggen :), när jag kom hem från skolan idag så bakade jag kladdkaka och denna gång vart den inte bränd utan för kladdig haha :D ,jag kan inte baka ;:O jag är sämst !, efter det satte jag mig och kollade lite på tv :)
och nu på kvällen kände jag att jag var tvungen att träna lite så jag tog en timmas zumba pass hemma hos mamma sen gjorde jag 20 armhävningar och massa sit ups , orkade inte räkna men det var ett par stycken och sen så gjorde jag lite andra övningar.
Efter att jag hade tränat klart så tog jag mig ett bad och nu sitter jag och kollar tv med mamma snart ska jag läsa en bok och sedan sova :)
Jag jobbar på mina magrutor men dom är inte så synliga ännu men som sakt jag jobbar på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0