Torsdag


hej !
Idag har det vart en rätt rolig och skön dag och sista lektionen var hemkunskap och vi gjorde pannkakor och det var riktigt gott :)
När jag kom hem skulle jag egentligen dansat zumba men jag kände att jag kunde lika gärna göra lite fysik uppsats så jag har suttit med det sendan sen jag kom hem.
Så nu är jag klar med innehållet sen saknas kankse lite detaljer som bilder framsida källförtecknig och innehållsförteckning.
Sitterhär och lyssnar lite ozzy osbourne -mama i coming home.
Snart ska jag nog ta mig nått att äta och jag ska köra zumba för det måste jag men det gör jag lite senare ikväll sen.


Igår satt jag och kollade på lite kläder på gina som jag vill ha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0