Tråkigt

Jag har väldigt tråkigt idag , Vaknade kvart i 8 idag :O jag vet att det är tidigt och jag fattar inte att jag skulle kunnat gått upp så tdigit men aa ..
När man kom ner till köket så var det redan frukost framme så det var ju lite lyx , körde en timmas zumba sen vart jag slingad i håret coch efter det så tog jag mig en dusch och det var ju väldigt onödigt eftersom  jag skulle ut och hjälpa pappa att bära skrott och grenar och älda upp det .. men man fick ju lite muskler av det så det var ju bra :D
Efter det så gjorde pappa och vickan mat så då vart det lite mat och efterrätt (glass)
Sen har jag kollat ett avsnitt av bb och jag tycker att det börjar bli dårligt för alla ska hålla på att vara så snuskiga .. okej att det är lite men vafan alla har jag börjat äckla sig ..usch !!
Nu ska jag platta håret och fixa mig lite :D
alla får ha en guld dag för det ska jag försöka ha :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0