Love

Vaknade upp med Oscar igår och sen så åkte han hem på dagen och sen så kom han vid 5 tiden igår kväll och då gjorde vi oss iordning litegran och sen så drog han till en kompis och sen så kom moa sara michela och emelie hit under kvällen och vi lyssnade musik och hade kul :)
Sen så drog vi till marcus och var där till typ halv 1 :)
Sen gick Oscar och jag och möte varandra och sen gick vihem till mig och möss :)
O imorse vaknade vi upp tillsammans igen , och vid 2 tiden så gick  vi till canari och köpte en familjepizza och en cola , och det var nog det godaste jag har ätit på länge!
Sen så har vi tagit det lungt hela dagen och bara sovit och haft det mys tillsammans och det kan ju vara skönt att bara ta det lungt ibland.
Oscar åkte nyss hem och jag komme sakna honom :(♥

Bilder från gårdagen !












Jag älskar dig ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0